Regelmatig horen we dat zowel grote als kleinere organisaties moeite hebben om hun oplossing onder de aandacht te brengen van zorgorganisaties. Ook leeft er onduidelijkheid over hoe het inkoopproces binnen de zorg eruit ziet.
Daarom hebben we dit drieluik ontwikkeld:
Deze drie onderwerpen behandelen we in één uitgebreide kennissessie:
📅 06-03-2025
⏰ 15:00 - 16:30
🏢 Online via Teams
Jij weet het al: je hebt een waardevolle oplossing voor de zorg. Maar hoe breng je dat effectief onder de aandacht? Hoe bereik je de juiste mensen? Hoe werkt een inkooptraject in de zorg? En hoe bouw je duurzame relaties die verder gaan dan een eenmalige transactie? Net als met alles in het leven, draait het om het bouwen en onderhouden van relaties.
Tijdens deze kennissessie leer je concrete strategiën om effectief van de eerste indruk naar een duurzame relatie te groeien.
De weg naar loyaliteit en ambassadeurschap kent drie fases. Hieronder lees je welke learnings je per fase kunt verwachten.
Hoe kom je op een authentieke manier onder de aandacht van de juiste beslissers?
Na deze sessie…
Welke verwachtingen spelen er en hoe speel je daar slim op in?
Na deze sessie…
Van reactief naar proactief relatiebeheer: "Samen werken aan betere zorg"
Na deze sessie…